søndag 17. mars 2013

To kræsj på en dag

006I dag har jeg bulket to av bilene våre… Og ikke samtidig.. En blanding av litt for høy fart, kløne bak rattet og en god dose uflaks gjorde utslaget (begge gangene). Vi har hatt så mye uflaks i det siste. Det bruker å være sånn her hos oss av og til. Det kan gå trått en stund før ting snur og går på skinner. Så nå håper jeg det snart snur.

011Over har jeg satt to påskeliljer og en perleblomst i en kurv fra Home and Cottage sammen med en linrest og litt mose. Denne hadde jeg egentlig tenkt å ha ute, men det er for kaldt å ha den der om natten ennå.

Det er nå en stund siden jeg blogget. Mye har skjedd. Skal se om jeg kommer med en oppdatering på det senere. Jeg har innsett at det blir for mye for meg å blogge hver dag og har bestemt meg for at jeg skal trappe ned til rundt tre dager pr uke eller annenhver dag.

Nytt innlegg kommer i morgen!

9 kommentarer:

  1. Så nydelig den kurven var da. :) En ulykke kommer sjelden alene sies det, det viktigste er at du kom fra det uten skader. Blogging er høyst frivillig, man må ikke blogge så og så mange ganger i uken. :) Synes du skal blogge akkurat så mye eller lite du vil jeg.

    Fin ny uke til deg, forhåpentligvis vil den bli uten uhell av noe slag.

    Klemmer

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Kjedelig med kræsjingen! *stryke*

    Blomstene var nydelige, nå er våren rett rundt hjørnet håper jeg.

    Så håper jeg også at lykke snur hos dere nå!
    Klem.
    SvarSlett

    SvarSlett
  4. Uff da...får krysse fingra på at det var det siste før det nå snur.

    Noen ganger er viljen mye større enn hva kroppen godkjenner- det er å lære seg å finne balansen. Men det er jo ganske ¨så urettferdig :)

    Ønsker deg gode dager og litt flaks

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  5. Åhhh,stakkars deg.....dette hørtes litt for heavy ut ! Håper du har brukt opp uflaks-kvoten,nå altså ! Og så så surt som det er,etterpå.......man ergrer seg jo grønn !!! Men du hadde iallefall pyntet veldig fint,i gangen din !!!! Nydelig sammensatt !!!! La ikke bloggingen bli stress......ingen forventer at det skal oppdateres hver eneste dag,det er jo umulig i lengden :) Ønsker deg en fin uke !!!!

    SvarSlett
  6. Uff, ikke en bra start på uka:( Håper resten av uken blir bedre:)
    Ønsker deg en fin fin ny uke og kveld♥
    Klem Mari

    SvarSlett
  7. Huff! Håper det er lenge, lenge, lenge til neste uhell! Håper det går bra med deg. :) Denne uken kan bare bli bedre!

    SvarSlett
  8. Åhh.. snakk om uflaks!
    Nå går det mot vår.. (når kommer den egentlig..??) og det kan bare bli bedre :)
    Knallfine bilder som alltid! Og en sånn en kurv har jeg også lyst på... hmm.. ;)

    Go`klem fra
    Kjersti

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...