fredag 1. mars 2013

God helg!!

050Her sitter/ligger jeg på sofa’n med hekleteppet mitt. Ungene har fått litt godis. De skal på overnattingsbesøk i morra og gleder seg glugg! Hedda var fast bestemt på at de måtte få litt godis i dag. Var jo ikke sikkert de fikk noe i morra! Vi skal på iskjøring igjen. Antakelig den siste for i år. Gleder meg!!

Jeg prøver så godt det går å kutte ned på brus og godisen. Igjen… Jeg får ikke lov til å bråslutte. Da blir jeg visst ikke til å ha i hus. Vilikke-mannen sa akkurat at jeg blir mannevondt at å kutte ut sukkeret helt, men ganske mye skal jeg da prøve å kutte. Ta det litt gradvis. Kroppen får det mye bedre uten alt sukkeret. Jeg tar gjerne imot sunne mattips!

Ha en fin fin helg!!

9 kommentarer:

  1. :) he, he jeg klarer ikke og kutte ut godis :)
    Men kan jo kose deg med grønnsaker og dipp!

    Ha en fin kveld, klem :)

    SvarSlett
  2. God helg til dere alle skjønne Karen!

    SvarSlett
  3. Det er verst de første 30 dagene..........

    SvarSlett
  4. Dette greier du.
    Men litt må vi da unne oss :)

    Og for ett nydelig bilde. Min bestefar hadde en slik jakke som den grå til venstre.

    God helg.
    Klem Inger

    SvarSlett
  5. Å du verden som jeg kjenner meg igjen... hihi...
    Men Jeg prøver så godt jeg kan jeg også - iallefall litt. Men jeg kjenner at det blir ikke noe lettere med årene.
    Nydelige kofter du har hengende de. Har du meldt deg på den store koftejakten hos Lev Landlig?
    Ha en fin fin søndag på glattisen!
    Titti-klem

    SvarSlett
  6. hehe, vi må ha litt godis i helgen:)
    Kjempe fint bilde, ønsker meg veldig en strikkagenser. Spesielt vm genseren i år, syntes den der helt nydelig:) Men det var det og strikke da, det kan jeg ikke:( Ønsker dere en kjempe fin søndag, klem Mari♥

    SvarSlett
  7. Så koselig bilde!
    Ang å kutte ned på godt er mitt tips å ikke ha det i huset, men ha andre ting når behovet kommer. Som nøtter, mørk sjokolade, tørket frukt... Det fungerer her iallefall:)

    SvarSlett
  8. Kjempeflott bilde.
    Kutte ned sukker har jeg faktisk klart, med god hjelp fra mannen min. Kroppen har det bedre med mindre sukker , men lett er det ikke. Vi bruker en del naturlige sukker erstatninger og så lager vi vårt eget snop.
    Lykke til!!

    SvarSlett
  9. NYDELIG bilde!! Jeg synes nøtter metter godt, cottage cheese med appelsinbiter og valnøtter, nam!
    Klem♥

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...