onsdag 20. mars 2013

Sukkertøy!

027Ranunkler er min store vår favoritt! Disse må jeg ha i hus nå som våren nærmer seg. Skikkelige sukkertøy!

006Jeg har heklet noen kjøkkenkluter. De er heklet av bomullsgarn jeg hadde etter noen andre prosjekter (Paris). Jeg brukte et nøste pr klut pluss det hvite rundt kanten. Veldig gode i bruk og kan vaskes i maskin.

007I morgen skal jeg en tur til legen. Krysser fingrene for at jeg kan få prøve Ldn og at jeg kan få tak i medisinen ganske kjapt. Det har visst gått unna etter programmet “Vårt lille land” på TV2.  Ikke minst håper jeg at den kan hjelpe meg.

6 kommentarer:

  1. Flotte blokmster og herlige kluter. Kjekt med slikt man kan lage selv. Ønsker deg lykke til hos legen og krysser fingrene for at medisinen hjelper deg også. <3

    Klemmer fra Lite hi

    SvarSlett
  2. Så nydelige kjøkkenkluter og raunklene var nydelige,herligt med ein slik flott bukett:)
    Lykke til hos legen og med medisinen!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Ranunkler er nydelige :) og koselige kjøkkenkluter..

    På face så er det en LDN gruppe som kanskje er noe for deg !

    Lykke til

    Klem fra Monica

    SvarSlett
  4. Hei,og takk for så mange fine ord,om påsketingene mine !!!! Blir nok ikke så mye pyntet her i huset,for nå har jeg gitt bort mesteparten av det jeg har lagd :) Vi reiser bort på fredag,så her er ingen å pynte for.......hihiiii :) Nydelige ranunkler hos deg,liker dem veldig godt,jeg også.....særlig i rosa og hvitt !!! Og jammen kan du hekle.........flink er du !! Jeg har prøvd flere ganger,men det kræsjer hver eneste gang.....jeg får visst holde meg til andre hobbyer ! Ønsker deg en fin påske,selv om det er litt tidlig,- og så håper jeg du får medisinen du ønsker deg !!!! Klem fra meg :)

    SvarSlett
  5. Så vårlig og fint. Ramunkler hjelper veldig på vårstemningen:)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...