tirsdag 5. mars 2013

Fargehjelp til soverommet

image

imageimage

 

 

 

 

 

 

 

 

   Farger fra Jotun: Sober, sjøsmaragd og sjøgløtt.

Jeg har planer om å male veggene på soverommet igjen. (For tredje gang på litt over 2 år..) Vi har nå eggehvitt på tak, gulv og vegger. Det blir veldig lyst og det passer meg dårlig da jeg helst trenger et mørkt rom å hvile i. Jeg tenker å male veggene og håper resten kan være hvitt. Gulvene har jeg ikke tenkt til å male nå da vi må flytte ut alle møbler. Veggene kan jeg male uten å flytte så mye.

Slik ser det ut nå. Lister mangler vi fortsatt, men det kan jeg leve med en stund. (Ellers må jeg gjøre det selv) Vi har mye skråtak og et stort hvitt skap.

Fargen må passe til skapet og til sengegavlen. Jeg heller litt mot sober, men vil gjerne gjøre noe som er litt anderledes. Da er kanskje sjøsmaragd litt sprekt?? Blir det rart at gulvet er lysere enn veggen?

Har du et fargeforslag til meg?

4 kommentarer:

  1. Er veldig fornøyd med den fargen jeg har på soverommet. Er godt å sove i grønt rom , om det ikke blir for lyst da :-)

    Klem Monica

    SvarSlett
  2. jeg er som deg , må ha det litt mørkere når jeg skal sove.
    Jeg malte mitt lys grønn på høsten, men jeg må male det på nytt.....jeg blander fargen selv (vet hvordan den skal være)

    Du kan titte inn hos meg og se på fargen på veggen :-)

    Lykketil!

    klem tone

    SvarSlett
  3. Lysere gulv enn vegger er ikke noe problem. Har hatt det selv. Den sengegavlen din er bare superoptikjempefantafenomenalistisk, og skapet likeså! Lykke til med fargevalg!

    SvarSlett
  4. Har akkurat malt stua i hvit lin. Har eggehvitt tak og lister. Det ble mørkere og lunt, veldig førnøyd. Har selv grønt soverom, de sier at det skal være bra å sove i:) Ellen

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...