søndag 31. mars 2013

Teknisk museum, LDN og hyttetur.

030Jeg har ingen idèer til hva jeg skal blogge om for tiden, men her kommer et innlegg alikevel. Jeg har en skikkelig dårlig periode helsemessig. Nå ligger jeg på sofa’n og syns at det er slitsomt å dra pusten. Jeg vet av erfaring at formen blir bedre til sommeren.

Vi har hatt en koselig hjemme påske med noen dagsturer til hytta og tur til teknisk museum. Jeg og Vilikke-mannen har måttet kjøre en tur ned til Landskrona i Sverige for å hente ny motor til bilen min. Vi reiste kl 9 på morgenen og var hjemme igjen kl 01 på natten. Da kjørte vi bil hele tiden med kun tre stopp. Kjedelig, men nødvendig.

024Jeg skrev tidligere at jeg skulle til legen og ønsket å prøve LDN. (Diagnose ME). Legen min var skeptisk til LDN pga manglende dokumentasjon og varierende effekt. Hun ville derfor vente med å skrive ut resept. Jeg har lest mye om LDN i ettertid og kommer nå ikke til å jakte på en lege som vil skrive ut LDN. Grunnen er at jeg stoler på at legen min gjør det hun mener er best for meg og at jeg er redd for at LDN “maskerer” ME symptomene slik at man gjør altfor mye og blir dårligere. Hun sa også at noe stort er på gang og at det blir offentliggjort innen kort tid (innen et år). Da skal jeg prøve å slå meg til ro med det og håpe at det virkelig er noe som kan hjelpe.

022I morra skal vi slappe av hjemme. Kose oss ute i sola og prøve det nye vaffeljernet.

5 kommentarer:

  1. Så koselig med slik gammel ovn. Mormor hadde slik på kjøkkenet da jeg var liten.
    Så kjedelig at du har en dårlig periode. Håper energien kommer snikende tilbake nå som solen skinner og våren er i anmars.
    Tror du gjør lurt i å høre på legen din. Er skeptisk til behandlinger som det ikke er gjort studier på.

    Klem Mona

    SvarSlett
  2. Det er en gruppe inne på face som heter Ldn - der kan du ihvertfall holde deg oppdatert på de som bruker den .

    Flotte bilder :-)

    Ønsker deg en fin uke med gode dager.

    Klem Monica

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er medlem i et par sånn grupper. Følger med i de!

      Takk det samme!

      Slett
  3. Uff, ikke kjekt at du ikke er bra. Det høres fornuftig ut og høre på legen din, er legen oppegående så vet han hva som er best for deg. Håper du får bedre dager sammen med vår og sommeren. Nydelig påskepyntet ovnskrok du har i alle fall :-)

    Liker forresten bloggen din veldig godt.

    SvarSlett

  4. شركة مكافحة الصراصير بالرياض
    شركة مكافحة النمل الابيض بالرياض
    مكافحة الصراصير بالدمام
    الصراصير من الحشرات التى تسبب ازعاج كبير داخل المنزل وذلك لمظهرها المقزز وما تنقل من بكتريا ومكروبات تلوث المكان وتنشر الامراض وتتواجد الصراصير في مكان يوجد بة مصدر غذاء مثل المطبخ فتتنقل على الاطعمة وتنقل معها الامراض مما يشكل خطر كبير على صحتك وصحة الاسرة وتظهر الصراصير بالمنزل من خلال تنقلها بشبكات وانابيب الصرف الصحى حيث انها تشكل مسكن جيد لهذة الصراصير البشعة

    شركة رش مبيدات بالرياض
    شركة مكافحة البق بالدمام

    مكافحة البق " بق الفراش "
    تسبب حشرة البق الازى الكبير للاشخاص وخاصة اثناء النوم لان هذة الحشرة تنتشر ليلاً وتختبئ نهاراً بالقرب من اماكن نوم الاشخاص فهى تحتل السرائر والمفروشات والمراتب وايضا الملابس وتقوم بلدغاتها السيئة فهى تقوم بافراز مادة مخدرة للمنطقة التى تقوم بغرز ابرتها التى تمتص بها دم الانساء حيث ان غذائها الرئيسي هو الدماء وتسبب الكثير من الامراض منها امراض جلدية فلدغاتها تسبب احمرار للجد وقرح دموية ولكن مع شركة بسمة الامجاد بالدمام يمكنك التخلص من هذة الحشرة المزعجة والسيئة للغاية
    شركة مكافحة البق بالرياض
    شركة مكافحة حشرات

    شركة بسمة الامجاد تعد اكفء شركة مكافحة حشرات بالدمام وتستخدم افضل المبيدات الحشرية المصاحبة للبيئة والامنة تماماً على صحتك وصحة اسرتك

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...