mandag 4. mars 2013

Bilbanen på gulvet er ferdig!

005Jeg begynte for et par uker siden å male en bilbane på gulvet inne hos Kasper. Banen er laget etter tegninger av banen på Rudskogen.

Først skrev jeg ut banen i den størrelsen jeg ville ha den. Teipet arkene sammen og klipte ut ytterkanten. Banen ble da litt smal så der måtte jeg jukse litt. Jeg maskerte banen, men kunne nok ha tegnet rundt å malt etter streken i steden. Da jeg tok av maskeringen haddde den “blødd” ganske mye og jeg måtte male rundt. Jeg måtte dermed også male hele gulvet da det fikk en litt annen farge.

Fargen på gulvet er Gustaviansk blå og fargen på banen en en mørk grå/brun farge. Jeg skal sjekke opp fargen senere.

007Sånn ble den iallfall! Nå må vi få flyttet inn i rommet igjen og finne frem  bilene!!

6 kommentarer:

  1. haha så kult å ha rudskogen banen da;) der var jeg mye en gang i tiden;)

    SvarSlett
  2. Hi hi ;-) så flott bane !

    Klem Monica

    SvarSlett
  3. Du er virkelig kreativ:) Kjempefin blogg du har:)

    mvh
    Mette

    SvarSlett
  4. Jeg har lest, men ikke testet selv, at man bør male over tapekanten med bakgrunnsfargen og la det tørke, før man maler dekorasjonen. Da vil det ikke sige noe farge under tapen.

    Det var forøvrig en veldig artig ide. Degner med at det er suksess.

    SvarSlett
  5. Kjempe fint resultat:) Nå tenker jeg du har en gutt som gleder seg til å prøve:) Ønsker deg en fin ny uke, klem Mari♥

    SvarSlett
  6. Cool! Dette hadde Lillebror digget!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...