onsdag 23. januar 2013

Utfordring NIB: Vis oss din TV

082Sånn ser vår TV ut. Ikke så mye mer å si om det egentlig. Jeg burde ha funnet på noe lurt med glassdørene i skapet under TV’n, men vet ikke hva som fungerer slik at vi fortsatt kan bruke fjernkontroll. Blonder blir det ikke..

048Vi har hatt rørlegger på besøk i dag. Fikk opp vannet til dusjen, men kjøkkenet og lilledoen er fortsatt fryst. Så nå må vi velge om vi skal vente på varmere vær eller bruke motorsaga på gulvet på vaskerommet.. Tror det blir å vente. Vi får heller lage mat som krever minst mulig oppvask i noen dager og vaske opp det lille som blir i ei balje. Det skal bli varmegrader igjen på mandag.

018I morra skal jeg på Gave- og interiørmessa på Lillestrøm. Det blir stas! Gøy å se om det har kommet noe nytt og om vi finner noe fint til butikken.

072I dag har jeg loffet rundt barbeint i kosedress. Så deilig med sånne dager. For meg er de en nødvendighet.

040Skapet rommer alt av TV stasj. I kista har ungene litt leker.

022

Apotekflaskene er kjøpt på Granit

Fortsatt god kveld!

Vi blogges!

5 kommentarer:

  1. Så fint :-) lykke til



    God kveld klem Monica

    SvarSlett
  2. Kanskje vindusfolie hadde gjort seg på glasset i skapet

    SvarSlett
  3. Takk for inspirasjon!

    SvarSlett
  4. Hei. Kan jeg spørre hva du har gjort med den muren bak ovn, har den alltid vært sånn eller har den vært rød??? Jeg har en rød teggelsteinsmur som jeg gjerne vil gjøre noe med og kunne tenkt meg noe sånt som du har :) Forøvrig en kjempefin blogg og hus du har :)

    Mvh
    Wenche Olsen

    SvarSlett
  5. Hei!
    Jeg lurer på det samme som Wenche, i innlegget over her. Hva har du gjort for noe lurt for å få det slik? Kjempefin mur!
    Mvh Walborg

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...