onsdag 17. august 2011

Fest i stallen del II – Bilderas

Mannen min fylte 35 år og vi har i den anledning hatt en liten feiring i stallen. Gipsen hans ble tatt av tidligere i dag. Nå har han fått på seg en skinne. Den kan han stabbe litt rundt på. Senen og såret hadde grodd bra! Godt at det går riktige veien.
 
Jeg har pyntet masse der ute de siste dagene. Her har jeg hengt opp en gammel kjelke og satt på noen hyller på den. Lys i sandkakeformer og norges glass. 

014

En ubrukt gammel vindusramme med noen nøkler og et hjemmelaget skilt.

020

021

023

Vi hadde en lang stige. Den kappet jeg i to og hang den ene delen på veggen. Te lys i sandkakeformer. Bordene er av 70-talls dører og bukker. Dukene skal byttes ut til noen laken som min oldemor har vevd.  

025

026

Sitteplassene er av tre stk paller, en madrass og et gammelt teppe. Pallene på midten får bord på begge sider.  

031

Koselige ulltepper som jeg har lånt fra hytta.

029

Følg med snart kommer bilder av stallen med lysene tent!

1 kommentar:

  1. Så utrolig koselig det ser ut:D Det var nok en toppers plass å ha 35 års dagen:D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...