søndag 29. mai 2011

Lissom pavlova, A. Nordin og Nyblom o Kollèn

På lørdag koste vi oss med en veldig enkel versjon av pavlova. Jeg hadde kjøpt inn ferdig marengsbunn, kremfløte, vaniljesaus (burde hatt vaniljekrem) og bær. Pistet kremen og blandet med vaniljesausen. Så var det bare å legge den på marengsen og ha på bær. Min favorittkake!!

002

Jeg var hos tannlegen på torsdag. Etterpå tok jeg en tur til Sverdrups på Årnes. Det er første gangen jeg var i den butikken, men ikke den siste! De hadde fantastisk mye fint! Jeg fikk blandt annet kjøpt meg nye sko. Disse blir fine til kjole, tror jeg!

007

Heldige meg vant en giva away hos Har en drøm. Gaven var et putetrekk fra Nyblom O Kollèn. Anbefaller deg å ta et besøk på siden deres. De har så mye fint!

I dag har vi fått hentet masse paller. Tror mannen min telte at vi hadde fått med oss 73 stk! Da vi kom hjem begynte jeg med en gang å grave og legge ut noen av pallene. Vi har nå fått dobbelt så stor platting som det vi hadde. Jeg lurte litt på å lage en sofa på plattingen av 6 paller, men jeg er usikker på hvordan det blir. Om den kommer til å bli for stor. Jeg liker ikke utemøblene våre og vil gjerne bytte de ut.. Resten av pallene skal brukes til ved og oppe på låven.

Ha en fortsatt fin søndagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...