tirsdag 6. november 2012

Himmeltur

045(Hustaket vårt nederst til venstre)

I dag har jeg og Mabel (hunden) gått tur i skogen på oversiden av huset vårt. Det er en helt fantastisk fin utsikt derfra. Det føles som å være helt oppe i skyene. På toppen av verden!

Turen ble litt vel lang da vi gikk oss litt vill der oppe. Da vi kom hjem hadde vi gått i to timer. Mabel ble veldig sårbeint og vi er begge veldig slitne.

066

Været var veldig fint og naturen vakker. Jeg tok masse bilder. Dere kan se noen av de her. Jeg er så lykkelig som har dette rett utenfor utgangsdøra. Disse bildene over er tatt etter 20 min gange.

120

070090117174184196219

Håper dere likte bildene?! Vi blogges!

3 kommentarer:

  1. Nydelige bilder.

    Høres godt ut med en tur.

    SvarSlett
  2. Flotte bilder :) er så enig- jeg bor sånn som deg men er fra et helt annet sted, og får ikke sagt hvor herlig det er. Det er livet :)

    Nyt dagen klem Monica

    SvarSlett
  3. Helt underbare bilder og takksamme motiver!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...