tirsdag 29. mai 2012

Her er jeg!


Jeg heter Karen Eidsmo-Sand aka Prinsesse Vilikke. En 79-modell og mamma til Kasper (08) og Hedda (05). Også er jeg gift med verdens herligste mann som finner seg i alle påfunnene mine. Utdannet bioingeniør, men er for tiden utenfor arbeid på grunn av sykdom.

Bloggen omhandler renovering av huset, litt familie, dyreliv og livet på gården. Huset ligger i Hedemark, ikke så langt unna Skarnes. Bloggen Prinsesse Vilikkes Hus ble til høsten 2010 da vi kjøpte det gamle gårdsbruket Mobråten. Jeg har blogget siden 2007 og har en håndarbeidsblogg i tillegg til denne.

Interiøret i Prinsesse Vilikkes hus er lyst landlig mot industri. I tillegg preget av gjenbruk og ønsket om å beholde det gamle. Huset er fra 1790 og bærer med seg masse historie. Jeg liker aller best møbler og gjenstander med historie og særpreg. Arvede møbler er de beste!

Jeg prøver å oppdatere bloggen jevnlig, dvs to ganger pr uke. Noen ganger kan det bli noen opphold pga sykdom. Jeg har ME og den preger store deler av min og min families hverdag. Men livet er bra og jeg har en herlig familie!

3 kommentarer:

  1. Blar meg fortsatt bakover, og er kjempeglad for å se stemningen hos deg. Godt å se det positive fokuset ditt. :)

    SvarSlett
  2. For et flott hus - og en nydelig familie! Gleder meg til å ta en titt her :)

    SvarSlett
  3. SÅ kjekt å lese litt om dere, da :) Mannen min er også bioingeniør :) Og så har vi to barn :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...