torsdag 31. mai 2012

“Anton the Man”

001

Denne lille rampen ble født den 14. april. Gabriella fikk komplikasjoner og det hele endte med et keisersnitt. Anton og en hvit bror var da allerede født. En kattunge til ble tatt med keisersnitt. Dessverre så døde de to andre kattungene etter få dager.

004

Anton er en skikkelig heldiggris og skal bli her hjemme sammen med oss. Gabriella var en litt usikker første gangsmor, men nå takler hun morsrollen med glans.

008

De andre kattene er en smule skepisk til Anton, men han er en tøffing. Mabel (Am.staff) må skygge banen når han setter bredsiden til. Gleder meg til å se hvordan han blir når han blir voksen. Tror han kan bli en stor og flott hannkatt!

10 kommentarer:

  1. Så vakker han er! Øredusker og alt;-)

    Godt det gikk bra med mor Gabriella til tross for komplikasjoner!Ønsker deg ein fin juni!

    Klem,

    SvarSlett
  2. Så vakker han er! =)

    Jeg har en gave til deg på bloggen min ;)

    SvarSlett
  3. Så koselig at du ville bli følger hos meg :) Skal ta en nærmere titt på bloggen din også i løpet av uka :)

    Klem fra Landlivets Lykke

    SvarSlett
  4. Hei! Så koselig at du stakk innom bloggen min slik at jeg kunne oppdage din blogg :) Eller, jeg oppdaget jo plutselig at denne bloggen har jeg jo vært innom ved en tilfeldighet for lenge siden, men glemt å notere meg adressen.
    Men nå skal jeg legge den til blogglisten min. Liker veldig godt det jeg ser her inne :):) Gleder meg til å følge med videre :)
    - Hilde -

    SvarSlett
  5. Hei igjen, det var da den mest bedårende lille heldiggris denne Anton er da... Ser ut som en riktig morsom liten gullis, får meg å tenke på våre små... jeg mener stooore katter nå, når de var små... (minns) og så fulle av hopp og sprett de hadde når de var små.

    SvarSlett
  6. Den pusen var sååå nydelig:)

    SvarSlett
  7. Så vakker.
    Bestemor på Os hilser til både to og firbente.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...