mandag 11. juli 2011

Gi bort!

Jeg har bestemt meg for å ha en liten gi bort. Det er en stund siden jeg passerte 10 000 besøk og dette må jo feires. Putetrekket har jeg sydd. Det er 60 x 60 cm og har usynlig glidelås i bunnen.

Alle kan bli med. Dersom du ikke har egen blogg, må du legge igjen e-postadressen din slik at jeg kan finne dersom du skulle bli trukket ut.

1 lodd for kommentar på innlegget
1 lodd for å bli følger av Prinsesse Vilikke på Facebook. (Trykk på link i sidefeltet.)
1 lodd for å bli følger av bloggen.
1 lodd for å linke/skrive om gi-borten fra bloggen din (lån gjerne putebildet)

Husk å skrive hvor mange lodd du trekker.
Putetrekket blir trukket 31. juli.

19 kommentarer:

  1. Jupp! 2 lodd til meg! ;)

    Den puta var fiiiiin!! :)

    SvarSlett
  2. Tre lodd til meg :)

    Kul pute, fin blogg!

    SvarSlett
  3. Tre lodd til meg! (jeg tror iallefall jeg fikk til å bli følger av bloggen...)
    :) Puta er knallfin - det er forøvrig alle de andre tingene du lager også. Send over noen syferdigheter til meg, a :)
    E-post er forøvrig: lise@seglsten.no

    SvarSlett
  4. Hei!
    Jeg liker deg både her og der, og det hadde jeg nok gjort uten gi bort eller ei.
    Deltar med 3 lodd, johoo!!

    Mvh astrid.d@gmail.com

    SvarSlett
  5. Jeg følger både her og der og skrive og kommenterer så fire logg på meg :)

    SvarSlett
  6. Fiiiiinnnn :)

    SvarSlett
  7. Det putetrekket er jo sååå fint, og står faktisk på ønskelisten til sønnen min etter at han satt ved siden av meg en gang jeg var innom bloggen din. 2 lodd til meg (kommentar og følger)

    Klem

    Lotte

    SvarSlett
  8. Kjempe fin.... Og den hadde passe godt sammen med ugle puta jeg har i sofaen. Ugla begynner å bli ensom :-)

    2 lodd til meg :-)

    Regine
    (kenell75@hotmail.com)

    SvarSlett
  9. Fire lodd på meg!:)) nydelig pute! Skal få hedersplass i stua om jeg vinner:)))

    SvarSlett
  10. Så fin pute!
    Hvordan har du laget den? Liker trekket :)
    Tar et par lodd.
    God lørdag!

    SvarSlett
  11. Hurra!
    To lodd på meg og tusen takk for koselig besøk av deg i dag<3

    Stooor klem!

    SvarSlett
  12. Hei!
    Takk for kommentar inne hos meg :)

    Slenger meg gjerne med på trekningen din, og tar 4 håpefulle lodd :)
    God kveld til deg.

    SvarSlett
  13. Veldig flott pute og jeg trekker 2 lykkelodd:)

    SvarSlett
  14. Takk for at du fant bloggen min og la igjen noen ord :)
    Heldig jeg er som kan hive meg rett med i give away hos deg!
    3 lodd: kommentar, følger på fb og blogg.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  15. Fantastiske puter!!!!!!!! Disse blir så fine til høsten når sommeren skal ut av huset, og jakta starter. Jeg ønsker meg 2 lodd (kommentar og følger :)
    Lykke til til meg. Vinner jeg ikke kjøper jeg kanskje en!
    Klem
    Randi

    SvarSlett
  16. Heihei :)
    Blir gjerne med og tar 1 lodd.
    Kjempefine puter og herlig blogg.
    Fortsatt god sommer.
    Rita.
    (ritanett@online.no)

    SvarSlett
  17. heisan,
    nydelig premie dette er, så flink du er til å sy,
    er nok sent ute jeg,
    tusen takk for besøk hos meg.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  18. Hei og hå, takk for koselig kommentar, flink sydame du!! God sommer videre:-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...