mandag 18. april 2011

Litt påske!

Jeg gikk på en ørliten Green Gate smell på fredag. Måtte bare ha denne bollen og to eggeglass i anledning påsken.. Sjokoladeeggene var skikkelig fine i skålen. Dessverre var de veldig gode og nå er skålen tom.

Her lades det opp til bursdag igjen. Hedda blir 6 år i morra. Vi kjøpte en sykkel til henne i gave. Den klarte vi ikke å vente med å gi henne. Hun fikk den i dag etter barnehagen. Fargen var ikke helt slik hun hadde tenkt. Den var ikke råååsa, men lilla. Og allerhelst skulle det vært blomster på den. Hmmm… Servicebarn?? (Jeg leser en bok om barneoppdragelse.)

007

Hedda har laget påskepynt i barnehagen. Selvfølgelig i rååååsa. (Sykkelen vi kjøpte var lilla..)

008

010

Jeg har funnet frem en gammel krakk. Når jeg ser den med pottene ved siden av, ser jeg for meg et gammel ektepar sittende på krakken med kaffekoppen i hånda og en liten tallerken med Mor Monsen.

011

Sneipbøtta! Jeg er så lei av å ha sneiper, hamsterbleier (posesnus) og snusklæsser over alt ute. Nå kan de kastes i denne boksen. Mannen har fått en rusten og fin en som han har ved verkstedet.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...