lørdag 19. februar 2011

Jeg har snekret!

 

009

Vi har lagd et nytt kjøkkenbord av det gamle gulvet fra stua. Beinene er også gamle. De fikk vi av ei venninne av mamma. Nå mangler vi bare 3 gamle stoler og et nytt kjøkken!

Jeg ville så gjerne bruke gulvet til noe. Ikke bare hive det på bålet. Og  vi trengte et nytt spisebord. Det vi hadde var veldig stort og tok altfor mye plass på kjøkkenet.

Jeg har limt det sammen mange ganger før jeg endelig fikk litt hjelp og det ble ferdig. Alle bordene passer ikke perfekt sammen, men det er vel litt av charmen.

Overflater er veldig rustikk og jeg tror jeg liker det. Har tenkt flere ganger at jeg ville pusse vekk malingen, men det får lov til å bli enn så lenge.

 010

Jeg må behandle snittflatene med noe for å få de til å se ut som resten. Noen tips?

007

Mer og bedre bilder kommer da det nye kjøkkenet er ferdig..

011

1 kommentar:

  1. Nydelig bord! Drømmer om noe sånt jeg også, men det får bli med IKEA-bordet fram til jeg dumper borti noe...

    Uheldig mann du har, det hørtes skikkelig kjedelig ut...

    Ha en fin tirsdagskveld!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...