onsdag 26. januar 2011

Nytt bilde av barna

001

For to år siden av vi hos Sjarmstudio for å ta bilder av hele familien. De er skikkelig flinke og det ble mange bilder. Dette bildet over har hengt i utstillingen til Sjarmstudio siden da. Tenk at de nydelige barna våre har hengt på veggen i studio i to år!  Jeg fikk en sms fra de med tilbud om å kjøpe det til redusert pris og da måtte jeg selvfølgelig slå til.

Denne rammen hadde passet veldig bra inn der vi bodde før. Her blir den altfor brun. Jeg lurte litt på å ta ut bildet og stryke over hvitmaling med en klut for å få et mer slitt utseende. Hjelp!!

Dette ble tatt samtidig.

1 kommentar:

  1. For noen skjønne barn!
    Og jeg likte utrolig godt måten du har pynta opp Inngangspartiet ditt på. Nydelig.
    Har fulgt denne bloggen litt, men det er første gang jeg legger igjen spor etter meg. Prøver å bli flinkere til og kommentere bogger jeg leser

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...