fredag 21. januar 2011

*Drømmer*

boligpartner

Dette huset har alt jeg ønsker meg og litt til! Vi bor nå i et gammelt hus med masse sjel, men jeg kan absolutt se for meg å bo i dette huset. Jeg må bare dele bilder og plantegninger med dere!

Fra prospektet:

"En represenasjonsbolig for deg som vil ta imot venner og gjester i fasjonable omgivelser. Når du kommer inn hoveddøren møter du en hall med 5 meter takhøyde og to trapper som fører opp til galleriet. Huset har 3 bad, 5 soverom, stor stue og kjøkken, spisestue, walk-in closet og mye mer"

phpThumb_generated_thumbnailjpg

Jeg elsker den herskaplige inngangen med to trapper. Liker veldig godt løsningen med bad mellom soverommene i 2 etasje og lekseplass ved vinduet.

plantegning

trapper

Bildene er fra et eksisterende Holmgaardhus.kjøkken

For et fantastisk kjøkken!!! En gruve, kjøkkenøy og koseplass ved vinduet!

For flere bilder, info og plantegninger med mål, sjekk ut BoligPartner sin hjemmeside.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...