søndag 17. juni 2012

Norgesglass i pasteller–DIY

023

Jeg har masse norgesglass. Kjøper alltid med meg hvis jeg kommer over noen på loppemarkeder.

025

Fikk en idè om at de kunne bli fine med litt maling på. Jeg malte de med restemaling jeg hadde stående etter maling på rommet til Hedda.

032

Disse på hylla har jeg tenkt å ha krydderplanter i.

017

Skiltet lagde jeg i fjor vinter og fuglehuset ble til i fjor sommer.

026

Barna har malt disse. Tenkte det kunne være lettere at de malte inni. Det var mye lettere da de malte. Disse har nå stått litt ute og blitt fulle i vann og da slipper malingen.. Så hvis man vil ha blomster i de er det være lurt å male på utsiden.

Ha en fantastisk fin uke!

4 kommentarer:

  1. Helfine ble de fine Norges glassene med litt pastelle toner!
    '
    Ha en fin fortsettning på söndagen!

    SvarSlett
  2. Så fint du har fått det til med pastellfargene, og norgesglassene blir veldig dekorative .

    Kjøkkenet ditt er helt nyyyydelig! Sikker på at du vil gjøre noe med døra?

    Hilsen Inger

    SvarSlett
  3. Nu ångrar jag på att jag kastade min Norgesglass! Det belv ju så läckert!!!

    Tack för goott tips!
    Kram Joy

    SvarSlett
  4. Hei
    Så trivelig en blogg du har!
    Jeg legger meg til som følger her og gleder meg til å nyte flere innlegg fra deg!
    Takk for ett flot tips ang Norgesglassene :-)
    Klem Nina

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...