torsdag 22. desember 2011

Julen er avlyst!

julen 2010 030

Jeg har ikke funnet julestemningen i det hele tatt i år. Huset står på hodet. Vi er midt i oppussing. Verktøy og rot ligger slengt overalt. Soverommet har vi fortsatt på gangen og jeg er helt utslitt etter å ha åpnet butikken. Dessuten fryser jeg!!  I dag er ungene hjemme ettersom de er syke. Igjen!! (Ønsker meg en uke med friske unger og mann!)

Hodet mitt er fullt av oppussingsplaner. Det store spørmålet i disse dagene er om vi skal kjøpe et ikea-kjøkken eller en kakkelovn. (Ja, prisen er omtrent den samme..) Aller helst ville jeg jo hatt et plassbygd kjøkken. Det er ikke gjort på en to tre, men nå har jeg endelig fått mannen på gli der også.

Her er kakkelovnen vi planlegger å kjøpe. Fin, ikke sant? Her kan man lese litt mer om den.

adde vi vært bare oss voksne hadde vi avlyst jula og brukt jula til oppussing. Nå får vi se om vi får ryddet og vasket litt. Så må vi vel ut i skogen for å finne et juletre. De siste julegavene må også handles/lages i dag.

Jeg kommer tilbake da jeg har funnet julestemningen! God jul!!

2 kommentarer:

  1. Jeg skjønner godt hvordan du har det. Har også pusset opp i en årrekke-
    stort gammelt hus fra 1843. Kjekt å lese bloggen din, blir så fornøyd når folk tar vare på gamle hus.Det blir jo så fint , men er tøfft mens det står på.
    Håper du finner julestemningen de neste dagene.
    Anita :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...