tirsdag 10. juli 2012

Grimstad del 4–Kardemommeby og Sabeltann

Dyreparken 104

Da vi var i dyreparken fikk vi tid til å ta en tur i Kardemommeby også. Her er det så koselig. Jeg kan virkelig tenke meg å sove her en natt eller to, ja. Det var masse besøkende der og ikke lett å finne bilder jeg kan bruke her i bloggen.

 

Dyreparken 111

Tårnet til Tobias.

Dyreparken 138

Huset til tante Sofie. Kasper satt ikke lenge stille av gangen.. Han hadde selvfølgelig på seg genseren med alle dyrene og elefanten.

Dyreparken 147

Dyreparken 149

I fengselet var det tre senger. En til Kasper, en til Jesper og en til Jonatan.

Dyreparken 164

Kasper hadde så lyst til å kjøre denne bilen. Det var en bane man kjørte rundt og midt på måtte man ta båten over. Jeg tror vi ventet i en time her..

Vi kjørte også bob. Det var veldig gøy. Jeg hadde med meg Hedda. Plutselig ble det veldig langt ned.. Ikke greit da man har høydeskrekk. “Da må du ikke se ned, mamma”. Hedda har heldigvis ikke høydeskrekk slik som jeg har vokst på meg.

Tømmerrenna prøvde vi også. Det var mest skummelt og vi er alle enige om at vi ikke skal gjøre det igjen.. (Jeg har bilder av det også, men de egner seg ikke for allmenheten.)

Dyreparken 181

Kasper nyter smokken til siste stund, mens vi ser på Sabeltann.

Dyreparken 190

Dyreparken 188

Dyreparken 195

Her skal smokken leveres i smokkariet. Det var en stor opplevelse for han og for meg.. Han fikk seg ikke til å legge den i kassa selv, men ba meg gjøre det. Dette hele målet med turen i dyreparken. Smokken skulle leveres til Sabeltann og aldri brukes igjen. Lille gutten min begynner å bli stor!

Det gikk veldig bra etterpå. Han ville gjerne ha den i bilen da vi reiste fra dyreparken, men la seg helt fint til å sove uten den på kvelden. Etter det har han ikke spurt etter den. Så flink!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...