mandag 27. juni 2011

Bursdagsdugnad

Vi har hatt en herlig helg. I går hadde vi bedt inn til bursdagsdugnad. Vi har massevis av ting som må gjøres med huset og jeg ønsket meg hjelp med noe av det.

013

Vi fikk revet ned taksteinen på ene siden av huset, revet ned et gammelt uthus bak hytta og ryddet litt i kratt og kjerr.

021

Været var supert! Små og store koste seg masse i sola. En herlig dag!

026

Noen gaver ble det alikevel. Jeg fikk blandt annet massevis av blomster. Både til å plante ute og avskårne. *Lykke*

022

I dag har jeg og en bekjent revet ned mesteparten av innervegger og etasjeskiller ute i stabburet. Det er fortsatt litt igjen og det skal vi prøve å få tatt i morra. Godt å få ut det som er fuktig og råttent. Da skal det få stå å tørke i lengre tid.

 

Det kommer til å gå lengre tid mellom innleggene nå, da jeg er i sommermodus.

3 kommentarer:

  1. Så lurt med dugnad! En perfekt måte å feire bursdag på.
    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer med overstått fødselsdag!

    Godt å få hjelp! Det høres ut som dere har nokk å henge fingrene i!

    Klem,

    SvarSlett
  3. Hei,

    Koselig blogg du har. Fant deg da jeg lette etter tørkestativ i tre :)

    Legger meg til som følger.

    Renate

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...