torsdag 9. desember 2010

Advent i huset

015

Her har det sjedd en del siden sist! Sofa`n har nå blitt grå. En mye mer praktisk farge enn hvit for en småbarnsfamilie. Det hvite kommer på igjen mot sommeren. Stjerner har kommet opp i vinduene sammen med røde gardiner. Jeg har også byttet ut lampettene med noen koselige jeg har arvet fra bestemor.

014Pute med hardangersøm! Jeg kunne ønske jeg hadde tålmodighet til å sy noe sånt! Bestemoren min sydde masse hardangersøm. Jeg har noen duker etter henne og de er noen av mine kjæreste skatter.

009Bordet har fått seg to strøk med maling og ny knotter. Dette bordet kjøpte vi for 10 år siden sammen med sofa`n. Jeg er fortsatt like fornøyd med kjøpet!008

Denne advenststaken måtte jeg bare ha! Merkelig at jeg må kjøpe meg en ny hvert år.. I år har det faktisk blitt to nye..

2 kommentarer:

  1. Kjempekoselig hus dere har - ser ordentlig trivelig ut :) Ha en flott førjulstid!

    SvarSlett
  2. Nydelig adventsstake, skjønner godt bare måtte ha den ;)
    Veldig koselig hus dere har. Utstråler en herlig sjarm og idyll. Har også alltid drømt om å bo på landet...kanskje ern vakker dag ;)
    Takk for koselige ord inne hos meg og nyt førjulstiden!!
    Klem Marie

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...