mandag 6. september 2010

Mitt gamle syhus og mitt nye syrom

I dag har jeg tatt bilder av det gamle syhuset som jeg ikke har fått tid til å bruke. Det ble ferdig uken før visningen.

Jeg har også begynt å rydde ut stoffene. Isoli, velour, interlock og ribb fylte 9 bananesker. Jeg må snart få i gang produksjonen igjen slik at jeg får brukt opp litt.

Mobråten 005Hylle, bord og stativ fra Ikea. De gamle stolene har vært i familien lenge og venter nå på nytt trekk.

Mobråten 008 Slenger også inn et bilde av det nye syrommet. Det er endel mindre enn det gamle. Det er ikke innredet ennå, men de første stoffene flyttet inn i dag. Der blir det vegghengte hyller, tror jeg.

Mobråten 017 Ikke lett å ta bilder av.

Her er bilder av utsikten fra syrommet. Hadde vært koselig med noen hester ute på beitet..

Mobråten 020

Mobråten 021

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...